Rendelés
A rendelés állapotáról nem csak az automatikus visszaigazolásokból, hanem fennakadás esetén kollégáinktól is tájékoztatást kap.
· Rendelése során előfordulhat, hogy olyan terméket rendel, ami nincs éppen készleten. Ettől függetlenül kosárba tudja helyezni az adott terméket és véglegesíteni is tudja a rendelését.
Ennek oka: a beszállító nagykereskedések sok bolttal dolgoznak együtt, ezért előfordulhat, hogy a rendszer azt mutatja még van készleten az adott termék, de amikor leadjuk a megrendelést a nagykereskedés felé, akkor jelzik részünkre, hogy már elfogyott.
Ebben az esetben a webshop kezelője munkaidőben e-mailt küld a részletekről (mikor lesz újra elérhető, stb)
Amennyiben szeretné tudni, hogy az Ön által kinézett termék garantáltan azonnal elérhető-e tájékozódjon a webshop oldalán található chat-en keresztül, vagy telefonon (telefonszámom), e-mailben (e-mailem) munkaidőben.
Visszaigazoló e-mailek
Minden lépésről időben tájékoztatjuk, így pontosan tudni fogja hol tart a rendelési folyamat.
· A rendelése véglegesítésekor kapni fog az Ön által megadott e-mail címre egy automatikus rendszer e-mailt, ami a rendelésének a visszaigazolása arról, hogy beérkezett a rendelése a rendszerünkbe.
· Házhozszállítás esetén a következő e-mailt akkor kapja, amikor a külső raktár összekészítette a rendelését és elküldi részünkre: Áru összekészítése szállításra
· Ez után pedig arról kap e-mailt, hogy a csomagjának adatait rögzítettük a GLS rendszerében, tehát összekészítettük, és a futár elszállítását várja: Szállítható GLS utánvétes, vagy Szállítható GLS nem utánvétes (függően a fizetési formától, amelyet választott)
· A következő e-mail értesítést a GLS futárszolgálattól fogja kapni, amiben a házhozszállítási információk szerepelnek (idő, elérhetőség, csomagszám)
· Amennyiben személyes átvételt jelölt be, úgy az első e-mail után már csak akkor kap értesítést, amikor a rendelését átveheti az e-mailben megjelölt helyen és időpontban.
Fizetési módok:
A lehető legtöbb fizetési módot kínáljuk, hogy mindenki a számára legmegnyugtatóbb és legkényelmesebb módon vásárolhasson.
· Készpénzes: Személyes átvétel során, forintban lehetséges.
· Utánvét: futárszolgálatnál, ennek díja 400 Ft.
· Banki átutalás: a pénztár oldalon ezen fizetési mód kiválasztásakor megjelennek az utaláshoz szükséges adatok, továbbá a visszaigazoló e-mailben is feltüntetjük azt.
· Online bankkártyás fizetés: Barion által működtetett, biztonságos oldal. Figyelem! Előfordulhat, hogy valamely okból kifolyólag a művelet nem sikeres (megszakított vásárlási folyamat, internetkapcsolat hibája). Sikeres tranzakció során pár percen belül kapnia kell a számlát tőlünk. Amennyiben nem kapta meg a számlát, nem volt sikeres a tranzakció. Elérhetőségeinken kereshet minket a sikeresség, vagy sikertelenség megerősítésére. Ez esetben módosíthatjuk a megrendelésében a fizetési módot utánvétre, vagy átutalásra. Erről mindig egyeztetünk a vásárlóval.
Átvételi módok:
A személyes átvétellel gyorsítható a termék átvétele, az országos postázással pedig az ország bármelyik pontjáról rendelve kényelmesen rendelhet.
· Személyes átvétel: budapesti irodánkban lehetséges munkanapokon (Cím: 1132 Budapest, Visegrádi utca 80/a, Nyitvatartási idő: Hétfő - Péntek 10:00 - 17:00, Telefonszám: +36 70 664 49 88). A helyszínen csak készpénzes fizetésre van lehetőség.
· Futárszolgálat: GLS futárszolgálattal küldjük csomagjainkat. A szállítási díjat a rendszer a rendelt termékek súlya alapján számolja ki. A kosár oldalon frissíti a rendszer a szállítás összegét a behelyezett tételek szerint. További információ az ÁSZF-ben megtalálható Rendelés menete menüpont alatt.
Számla információk
Rendeléséről természetesen minden esetben, megbízható módon, automatikusan állítjuk ki a garanciához is szükséges számlákat.
· Online bankkártyás fizetési mód választáskor, sikeres tranzakciót illetően azonnal megkapja az e-számlát e-mailben. (átfutási idő: pár perc)
· Átutalás esetén, amint a bank értesítést küld részünkre a beérkezett összegről és rögzítjük a rendszerbe azt, e-mailben megkapja az e-számlát. (átfutási idő: munkanapok esetén maximum 1 nap)
· Utánvét esetén: a rendelése összekészítésekor, futárszolgálatnak átadáskor e-mailben küldjük el az e-számlát. (átfutási idő: függ a termék beérkezési idejétől)
· Készpénzes fizetési mód esetén: Helyszínen, a rendelés átvételekor kap számlát, vagy nyugtát.
Átvétel megtagadása utánvétes házhozszállítás esetén:
Természetesen a terméktől való, az ASZF és a törvény szerinti is elállás minden vásárlót megilleti. De a termék szándékos át nem vételéről pedig az alábbi szabályok vonatkoznak:
ÁSZF 6.8 pontja rendelkezik az ilyen esetekről: Ászf
· 6.8. Szolgáltató felhívja a Felhasználók figyelmét, hogy amennyiben a Felhasználó nem veszi át a szerződésszerűen teljesített megrendelt termék(ek)et (fizetési módtól függetlenül) szerződésszegést követ el, pontosan a Ptk. 6:156. § (1) bekezdése szerint késedelembe esik.
· Ez azt jelenti, hogy Szolgáltató a megbízás nélküli ügyvitel szabályai alapján – amennyiben nem jelzi a Fogyasztó az elállási szándékát (és nem tesz nyilatkozatot, hogy át kívánja-e venni a megrendelt terméke(ke)t) – a termék(ek)hez kapcsolódó tárolás szokásos költségét és a szállítási költséget (oda-vissza) is érvényesíti a Felhasználókkal szemben.
· Felhívja Szolgáltató a Felhasználók figyelmét, hogy az így keletkezett jogi igényeink érvényesítése érdekében igénybe veszi ügyvédei segítségét, így a szerződésszegésből keletkező egyéb (jogi) költségek (akár a fizetési meghagyásos eljárás díjai) megfizetése is a Felhasználót terheli.
A kellemetlenségek elkerülése miatt javasoljuk, hogy amennyiben a megrendelt termékre mégsem tart igényt, azt mielőbb jelezze kollégáinknak az elérhetőségeink bármelyikén, akik így könnyen törölni tudják megrendelését elkerülve ezzel az extra költségeket és a hosszas ügyintézést.